Saturday, August 05, 2006

休養生息

今朝搭巴士返工,有輕微撞車意外呀!
巴士準備轉上東區走廊既時候,右線一架貨車搶住出。
巴士急煞車,個倒後鏡就咁冇左。
冇左倒後鏡既車唔行得,我地就要等跳車。
由於原本架巴士阻住,架跳車轉唔到彎,兜左好大個圈先上返東區走廊。
其實好在我有位坐咋,如果唔係果下煞車我實變大冬瓜。

大決戰過後既星期六,同事們都比較輕鬆。
連日黎都同佛腳有咁親密既接觸,係支力既。
不過點都諗唔到,亞素竟然可以暱向儲物室個欄櫃入面訓。
睇見佢真係笑死人。
悶下悶下到放工,準時向 13:01 果一下滴答打咭走人。

星期六,梗係約左人開心開心啦。
去標記吃個平靚正粉麵。
同桌有個...er...辣椒醬嬸嬸,佢既行為同上次柴仔講既酸姜婆婆差唔多,嘩,核突核突。
(酸姜婆婆...呢個名改得幾好幾好,一講就明,哈哈。)
唔好彩中既好彩,唔係得 SARS,邊有酸姜食。(邊敢食)

沿住彌敦道行,見有間藥店物體清貨,入去睇下。
你為你既腳患物識一 d 貼身膏藥。
懶鬼,卒都懶,要搵貼既。

返到屋企附近,見到有個細路拿住細袋仔裝住既麵,一路行一路食。
近年見好多呢 d 小食,不過未試過,硬係覺得好污漕咁。
柴仔話,如果佢細路又食埋 d 咁既野就弊。
我話,唔會既。
柴仔話,個亞媽都係咁,有乜辦法。
er...haehae (唔講都唔記得一串牛丸當 lunch 既日子)

夜晚,我地呢d學命理既人走去食地道野,吃個消暑既冬瓜盅。
之後...呵呵...又返屋企睇電視《千機變2》。
不過今次我冇中毒,因為好似唔係好好睇,聽柴師父講道好過。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home