Tuesday, August 01, 2006

無膠袋日

lunch 同同事去買零食,俾錢先知今日係無膠袋日。
售貨員話可以用五毫子買膠袋,而呢五毫子會捐俾樂施會。
我地見唔係買左好多野,所以冇要膠袋。
然後我話「用少個膠袋好過捐錢啦!」
事後詩詩話我知,佢最初聽到我咁講,心諗「捐錢俾樂施會點解唔好,點解五毫子都唔肯捐?」
諗多兩秒,先知我話中既意思,話我講野好深喎。

今日冇乜人加班,詩詩同我傾左陣計。
佢收到個令佢好擔心既消息,仲喊起上黎。
我都唔知點好,又冇證據可以消除佢既疑慮。
希望真係一場誤會啦!

最近一隻新 "game",柴柴俾人話違規,扣左10分,激死佢囉。
佢仲反擊,搞大投訴。
我支持你,我都幫手,呵呵。

1 Comments:

At 4/9/06 18:17, Anonymous Anonymous said...

好多志同道合都無再玩隻game lu.....好耐都無升班啦

 

Post a Comment

<< Home