Saturday, May 27, 2006

小病是福

今日天氣唔好,下雨,遠征左都冇去跑到。
況且柴柴病病地,陪佢休息休息囉。
有我陪住既小病,係咪好福呢?

呢次小聚,傾左好多計,好 warm。
知道你中左《火舞黃沙》毒,事事為我籌謀,但係睇返我自己,好似冇乜貢獻咁,好慚愧呀。
連你既耳仔頂獎勵計劃,都安排我做得獎人,送出為我而切既獎品。
你都領下獎啦,你都有好多好多想要既野架嘛。

依大師既推算,我會有十年惡運...唔...會點算呢?
我地就咁都過左六年幾啦,十年係咪會好快就過左呢?
有冇 hovie powy (<-新病毒)?冇喎,你呢?
其實你講果件事,係我做錯先,你先會咁做架。
忘記佢啦,你唔講,我都唔記得咯。

食完飯出去行下,呼吸下新鮮空氣。
去到書店,你個惡爺丫,冇心咳兩聲都嚇到人地彈開,有心既仲得了既!
諗起果兩位小姐,真係笑死我。

摸一摸你個額頭,摸一摸自已額頭,嘩,乜你個額頭咁熱既。
想搵感冒茶飲又驚飲錯,想搵中醫睇又唔向度。
返屋企等你休息下囉。
再訓一覺都係咁慶,先肯去睇醫生。
秘書仔幫你打點打點,搵大埔名醫。
嘩,話收 $400 蚊喎,嚇死人咩!
好在有醫療咭,一毫子都唔使俾,抵呀!
搭的的去,你又病到懵懵地,我又不嬲都懵懵地,以為人地大贈送,好在冇追上去俾返錢人咋,唔係就笨笨喇。
返去果陣你打俾你媽媽,睇下佢返唔返屋企煮飯,等佢可以煲粥俾你吃。
我諗如果媽媽唔返屋企,我連煲啖粥俾你食都唔識...唔...好醜呀...

1 Comments:

At 27/7/06 18:38, Anonymous Anonymous said...

我學藝都有兩個月了, 時間過得咁快既, 好快變大師了

 

Post a Comment

<< Home