Saturday, May 13, 2006

沿途有你

做運動,身體好。
今日遠征去搵柴柴帶我去遠征。
呢次活動係柴柴發起架,我估佢係一心為我身體好。

換好衫,出發。
目的地係海濱公園長廊盡頭。
沿途有柴柴師父教我點呼吸、點擺手、點落腳。
初初都仲有氣講下野,點不知都未到海濱公園長廊已經唔係好得。
向佢身都未熱既時候,我已經有心無力。
係有去到盡頭既,不過行多過跑囉,渣渣。
你講得冇錯,如果唔係有你,我根本唔會一個人走去跑。
如果唔係有你,果段長廊我根本唔會行落去。
好彩,沿途有你。

去到健康徑果度,我只係玩得幾個。
其實莫講話我已經有心無力丫,平時我都唔鍾意玩果 d 架既。
一黎手臂冇力水,二黎細個果陣跌過落地嘛*,三黎...其實開始唔係好舒服。

食午飯既時候,我地向度討論第四度空間,我覺得我地好 pro 呀。
究竟飛越未來同回到過去係點既呢?
好似龍珠個時光房咁丫,定係去左有另一個自己既空間呢?
係咪而家發生既野,已經包括埋未來既人回到過去所引致既改變呢?(好似雪狼湖咁)
咁郭晉安果套隔世追兇又點解釋呢? 人人都 reboot 左,清左 memory,點解佢仲似為陳慧珊跛左,佢老豆死左?
如果真係有飛越未來同回到過去,點樣監管呀?
嘩,好複雜呀!

夜晚返屋企食飯,慶祝母親節嘛。
之後仲成家人去左超級市場 shopping。
感覺好特別。

今日我覺得我好"loan"呀。
第一,太陽好猛嘛。
第二...嘻嘻...你囉...你 sip 高枕頭諗下你做乜會整"loan"我啦。

*話當年:
應該係三四年班咁上下既事,果陣學校去烏溪沙旅行。
向我玩個架既時候,有個同學除左我隻白飯魚,唧我腳板底,我一掙扎,一鬆手,咁就跌左落黎喇。
又唔係腳落地架喎,背脊咁上下落地架喎,攤左向度囉。
記得有班哥哥姐姐見到,無啦啦同我唱生日歌乙水我唔好喊。
冇去醫院既,但直到回程返學校之前,都訓左向醫療室囉。
呢次意外,搞到我背脊敷左幾日跌打。
果個同學好驚架,但我印象中好似冇篤到佢出黎喎。

3 Comments:

At 27/6/06 17:55, Anonymous Anonymous said...

咩loan?
grant loan

咩窿?
穿窿

煲燶?
咩燶

呵呵

 
At 27/6/06 18:23, Anonymous Anonymous said...

誰又不需要呵護

和自我競賽多痛苦

沿途有你

製造憧憬中所有夢想

仍然值得辛苦

但若是離開你

縱使得到一切 亦放下不顧

沒有昨日的你(昨日的你)

沒有這日的我(今日的我)

就算感覺到你 一切沒顧忌

沒有你在分享世界亦無生氣

但有你在鼓舞(你在鼓舞)

怎麼都做得到

為你我願挑選這漫(漫)長路

只想給你知道 不再願退步

面對壓力都可有你在旁傾訴

曾活得不見天日

疲倦滲入我的髮膚

沿途有你最明瞭這辛苦算什麼

就如最佳歡呼

在路上能跟你

見證這一切曲折

倦透亦不顧

 
At 27/6/06 23:14, Blogger ccming said...

如果係你既心聲~~~
冧死咯~~~

咩loan
唔係大耳窿
唔係捐山窿
係X到燶
好大 tips 架喇...

 

Post a Comment

<< Home