Saturday, April 01, 2006

到你換証喇

我今日好開心呀。

有得預約既第一日,柴仔己經報左名今日去換証。
但我都算冇記性咯,今日問點解我地約咁快去換,都唔記得當初係我自己話驚冇假去唔到。
好緊張架,剪過頭髮,著左有領既深色衫先去影架。
但係人地話,又冇人睇既,連自己都唔睇,使乜咁緊張。
係姐,都係執正 d 好。
應該係好快可以搞掂既,但咁岩果部模機有 d 問題,左 d 右 d 上 d 落 d,拎起再試過...手軟咯...

醫肚。
柴仔帶我入村,話要搵 d 地道野食。
結果真係有意外收穫,真係好意外,哈哈。
宏觀咁講,都得既。

仲係新廁所,所以四圍影相。
有80年代新城市廣場


有天空


有流水


有花花


有草草


有樹樹


有魚魚同龜龜


仲有屎到痺


我地既下午茶都好特別丫。
1.25公升既新奇士橙汁同燒餅。
邊行邊飲邊吃。
不過行公園果陣,唔覺唔覺俾人向我隻手起左幾個島。
有似非洲,又有似台灣。
好痕呀。

又去睇果 d 冇鞋櫃冇電腦位既屋企。
行行下,發現原來餐枱好岩要求,係放向果度會怪 d 囉。
行行下,發現原來有岩使又唔怪既選擇。
行行下,發現原來都好難放得落咁多野。
諗諗下,係咪應該擺第度呢。
諗諗下...噫...係咪諗多左呢...

2 Comments:

At 15/5/06 12:22, Anonymous Anonymous said...

d相睇黎都唔差咁喎
唔記得影埋夜景啊

 
At 15/5/06 22:50, Blogger ccming said...

話過補返架...
但個屎坑舊左...冇法啦...

 

Post a Comment

<< Home