Saturday, March 25, 2006

柴仔俾左三個機會我估今日食乜野。
我問左一個問題,你答左一個答案,我就估到喇!
係飯~他時滴丫嘛。
行去搵食經過電器舖,怕夜長夢多,買左一個電話先。
臨近復活節,間電器舖搞搞卓頭野,有扭蛋玩。
話有一千蚊禮券架,不過我地抽得個一百蚊酒店餐券。
食野果陣,隔離坐既人談論 d 我地 filter 唔到既話題。
我冇咁專業,所以冇咁緊要,你就好似想打人咁。
食完野買埋第二個電話,呵呵呵。

因為今晚約左印花團向雀仔男人間商場既黃色人頭壽司店食一年一度既大餐,我地係負責搵位隊伍,所以唔行得太遠。
向附近兜圈,經過 d 舊式舖頭,見 d 人向度打麻雀,唔志在做生意咁既,幾搞笑架喎。

開餐喇!
哎吔,亞飯今日唔知做乜唔係咁開胃咁,side 哂啦。
換轉平時佢一定會義不容辭咁拯救 d 同胞架。
食完第一餐,再去搵地方吃第二餐。
揀左向花生屋落腳。
傾到咁上下,夜啦,怕冇車喇,所以走先囉。
都傾左幾耐下,悶死左個佬啦,佢都唔知我地 up 乜。 :-p

0 Comments:

Post a Comment

<< Home