Tuesday, November 01, 2005

車箱中

今朝搭穿梭巴,司機開住聽收音。
聽到幾個笑話,都係一 d 諷刺時弊既內容。
一個講彌敦道,一個講禽流感。
我聽完都有笑,我見到司機都有笑。
帶住個好心情返工。

放學搭地鐵,嘩,奇景。
我挨住玻璃位,斜對面近 d 我果度坐左對情侶。
女人企左起身,背住我,向住個男人。
女人個身剛好遮住個男人,我睇唔到佢地搞緊乜鬼。
動作上似係女人幫男人捉緊虱。
良久之後,女人坐返低。
我見到個男人...頭頂多左四支針...
嘩,剛才女人幫男人拮針呀!
返到屋企將件事話俾老爺知,佢話我應該即時走佬。
危險人物喎!

1 Comments:

At 7/11/05 11:33, Anonymous Anonymous said...

殺人不見血....

 

Post a Comment

<< Home