Thursday, August 25, 2005

玩電話

今日玩左成日電話。
試下 d function,又摧殘下佢,睇下佢抵唔抵得住。
約個 vendor 4:00 送貨做 demo,佢5:00先到。
等佢 setup 、做 firmware upgrade同問下問題,8:00幾至走。

約左貴族同火仔食飯,本來預 6:00幾 放工,仲叫佢地駕車黎接埋我。
搞到要等我咁耐,真係唔好意思。
仲肯車埋我同事去“地鐵站”,實在太好人喇。

我地去左太子食鐵板超。
之前未試過架,有個人向你面前炒炒下,
整牛扒果陣仲有熊熊烈火咁,幾得意丫。

聽左個笑話:
>有一日米粉見到公仔麵,米粉話:「乜你電到個頭咁呀!」
>過左幾個月之後米粉見到意大利粉,你估佢講乜丫?
>...
>...
>「你咪以為你整返負離子我就唔認得你至得架!」
有 d 針對...

仲講左好多野,不過我最記得只有呢句:
「我地呢 d冇將來既人,怕咩洗錢。」
唉,兩個失意既男人。

食完飯上左火仔既畫室,因為佢要修補準備出展既畫。
都係頭一次上去,見到佢出展既畫同其他學生既畫。
不過對於我呢 d 全無藝術細胞既人,實在太高深。
反而貴族就會俾 d 意見,咩風格咩路咁。

本來話食糖水既,但都太飽喇。
咁又玩左一晚。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home