Wednesday, August 24, 2005

數字遊戲

六年、七年、八年,三個人,一場夢。

今晚有個多年冇聯絡既“朋友”喔噢我,講左個消息俾我知。
尋日聽一單,今日又聽一單,同一個原因。
我使唔使都搵定 d 防敏感同止痕藥呢?

其實都好意外佢會同我講。
曾經當佢係朋友,後來視佢為敵人,最後各不相干。
今日連同呢個消息出現,感覺唔係咁舒服。
其一,佢始終都係把刀,我而家過得幾好都好,都自自然然會 load 返果 d 野出黎,快鏡重播受傷過程。
其二,當我知道佢同我講呢件事既原因,我覺得有 d 諷刺,有 d 罪惡。
其三,到底都唔係開心事。

希望唔好再有呢 d 事發生啦。
希望蕃茄神話會永遠延續落去。

2 Comments:

At 28/8/05 10:27, Blogger eva said...

過去的事就由得它過去吧...
要不然, 往下的路你要背的包伏會很重呢...

 
At 28/8/05 23:08, Anonymous Anonymous said...

話我知, 我要知.....

 

Post a Comment

<< Home