Friday, August 19, 2005

戰鬥

終於過左,暫時休戰。

今日見 board。
之前非常之坐立不安,心如鹿撞。
尋晚又發埋 d 例牌夢 -- 遲到。
真係好緊張。

覺得自己表現得唔好。
同上次 SATCO interview 既感覺差好遠。
一開始就衰啦,唔記得帶 ID card 要返轉頭拿。
問 d 問題又唔識答,以為答岩既原來又係錯﹝可能係我 misunderstand 左人地俾我既 information﹞。
三個字就走得,快過打針。

AT 同加男同我一樣咁大懵。
AT 唔記得拿正本 cert。
加男見完 board 唔見左 ID card 都唔知。
好在我小老闆咁岩執到。

Lunch 做錯左一件事,就係將我等見 board 既所見所聞講左出去。
我都冇諗過個 message path 會咁快去到咁遠,又咁快 loop 返返黎。
做左是非精,不過又睇多左 d 野。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home