Saturday, March 26, 2005

復活節

同仔仔去左老商場。
換左彈藥準備去封面尋寶
可惜遲左一步,已經無哂。
好彩之前叫仔仔預備左其他珠寶,不致空手而回。

又返老家食個飯。
雖然已經唔係果度既成員,但係都好鍾意向度出入。
不竟都咁多年,仲係果度俾左我人生中三樣好特別既野。

下一站沙田。
成日話人地望住你,真係俾你激死。

無意中再尋寶,今次你有收穫喇。
你講青靚白淨仔既故事,我覺得唔囉。
應該係婚後得到太太既悉心照顧,所以先好轉。
咁先配合佢地既出埸次序。

雖然你應承左,但都擔心會嘥左張coupon
亞飯問我係咪懷疑你既說話。
我只係驚你唔記得。
終於,又一次証明你有將我既說話放向心。

蟹子三文魚海膽墨魚牡丹蝦腐皮
日式朱古力蛋糕魷魚瀨尿蝦墨魚
炸蝦卷軟殼蟹卷...有一款唔記得左添。

8:30 話走,走唔到。

你話我地向世貿食過橙色甜野,
我真係唔記得囉。
不過我以後會記住,我地向沙田食過。

為左証明果d係咪"好多蝦"味,
四圍搵"好多蝦"買,結果向粗口超市買到。
去做測試,你輸左咯。
仲俾我發現另一樣野...原來係西多士。

提出左下一份禮物既竟見。
俾人ban左囉。

10:00 話走,都走唔到。

你講左你既未來圖畫俾我知。
我既夢想,就係你既夢想可以實現。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home