Wednesday, February 16, 2005

火燭!?

今日食飯時間之後火警鐘響起,冇同事知道係真係假。
冇理由架,演習點會係呢d時間。
都係動身。
二十四樓...對著住高踭鞋同比較怕落樓梯既我的確有d難度。
小心翼翼咁行,好不容易先到平台。
我聽到行向我後面既同事講,任先生走火警既時候會鬧粗口,睇怕都真係會。
除非佢有事先通知,等佢搭lift到左至響鐘。
八十八,唔係真係咁爽。

到左公園集合,可能人太多啦,公園既管理員叫我地去第邊等,唔好阻住條路。
我地既同事勁呀,話依家我地走火警,公司安排左向度等就要向度等,如果唔係點知齊唔齊人,最多留返條路,去第度就一定唔得。
都有道理喎。

搞到三點先返上office,仲要塞閘口塞lift。
後來聽講話係誤鳴,即係唔係演習架。
好在只係誤鳴姐...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home