Saturday, August 14, 2010

吃喝一天

尋晚發夢漏低左個銀包,返轉頭拿返,入面乜都冇哂,得返五張好假既一百蚊紙。
破財既徵兆?

打開眼睛,成屋都係咖啡既香氣。
先來一杯自家製,下午再同柴仔去灣仔飲咖啡收炸彈。

在咖啡店往外看


Zambra Cafe


柴仔朋友未到...但...我唔客氣食野先,肚餓嘛!
呢個係吞拿魚三文治。
佢放向雪櫃度,我以為會係凍食,不過冇其他選擇,唯有都係擇佢。
點知原來係熱食,我覺得好好味,好好味呀!


柴仔朋友到,三杯咖啡合照。
柴仔係最大貪果個,要大杯~


叫多兩樣野食,前面果個麻麻地姐,後面果個都 ok 既。


嘆完咖啡,我同柴柴去美食展。
都冇去幾年架喇,不過今年可能諗住有自己屋企,所以帶我去睇下有乜岩啦。
入場券有抽獎飛,但八點先抽,我同柴仔話點會行到咁夜,所以都冇去入飛。
點知真係行到成八點,仲話返屋企睇証人...開左場啦~

行左成日,試飲左好多咖啡,飲到係咁 erk。
(em...柴仔道左我升仙...唔該你以後沖咖啡俾我飲~ )
買左一百零九蚊既東方紅湯包同五十蚊壽桃牌既麵。
仲食左雪條同鮑汁磨菇。
幾滿足。

返屋企搭小輪轉巴士,平 d 又捨意 d。
返到屋企樓下,遇到破壞我一天好心情既事...
踩到香口膠...我著鞋底好多坑坑既波鞋...SxxT!
隨地吐香口膠既人,捉到要痴舊香口膠向佢 d 頭髮度!!!

戰利品

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home