Friday, July 23, 2010

Crabtree & Eyelyn & Starbucks

今日公司有 Crabtree & Eyelyn 既展銷會。
我就冇興趣,問一問 Miffy 有冇野要買。
佢係咁意問埋同事,就買左 1970 大洋貨!
大毛巾都要幾條,好似唔使錢咁。
用人錢買野,我仲係覺得好開心。

夜晚返娘家食飯。
媽媽打報告話,爸爸已經飲哂我上次買俾佢果張 Starbucks 儲值卡。
上星期都話唔敢飲住,今日咁快就飲哂!?
媽媽話佢"蘭"闊佬咁請人飲,兩次就飲哂!
嘩!有冇搞錯!
雖然話係送左俾佢,應該佢想點用就點用,但佢咁用我又好嬲囉。
我一心見佢飲過一次之後,成日都話好飲,念念不忘咁,但又唔會自己出錢去買,所以送張卡俾佢等佢可以飲下,可以同亞媽飲下。
但佢就走去請人飲,仲要人地都未必盛惠。
越諗越嬲。
仲問我仲儲唔儲值!
咪傻啦!我不如去 Starbucks 話呢 round 我既!

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home