Sunday, September 21, 2008

家好月圓慶中秋

今晚睇家好月圓既大結局。
之前 d 八卦新閒又話呢個死,又話果個死,結果個個都冇事。
夏雨劇中同荷媽講:我身體比你好,你死得比我早。
柴仔張佢改左:我身體比你好,我xx你老x。
(兒童不宜)
笑到我死~

==========
如果你問一個愛你既人 (你既另一半),你同佢之中,想邊一個早 d 死,你想佢答乜?
根據劇中既邏輯,係咪都想佢答"你快 d 死",等佢把悲傷都留給自己?
我曾經問過人同類既問題,有人答想自己早 d 死。
佢唔係唔愛佢既另一半,只係佢著眼既,唔係對方既悲傷,而係佢認為生命比一切重要。
其實,無論呢條問題既答案係乜,都係因為佢愛你,佢先會有咁既選擇。

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home