Saturday, March 08, 2008

My Precious

搵餐晏仔好難呀。
去到大家樂坐低等下午茶,等到夠鐘都唔見有吉列豬扒餐,好失望呀。
結果冇叫到野食,起身走人。
轉地方去左大快活,食完野坐左好耐至走。

去朗豪坊睇婚戒。
柴柴之前做左 research,都大概知去邊度買好架喇,所以都冇睇好耐。
主攻"肥D",左揀右揀。
我同佢 d 眼光都唔夾既,我就鍾意純色,佢就鍾意有 d 金。
佢鍾意呢對囉:


但結果都係就左我。
我搵唔到我地果對既相呀,最近似係呢對,將凸既位變凹就係喇:


柴柴話佢唔戴架,所以就我。
v_v,唔戴住個"已售"圈圈,會唔會有蝴蝶"擔"走佢架...

夜晚走去麥當當試佢個足三兩。
把鬼,同個雙層芝士孖寶有乜分別呀?
核突鬼柴柴 demo 薯條新食法俾我睇。
哎呀,呢個世界好多人冇得食架~

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home