Thursday, February 14, 2008

我哭了

食晏時間,大膽柴柴仲唔約我今晚去街街。
我當然唔繼續等啦,分分鐘真係今晚卡拉見架喎。

話帶我去吹吹風,又神神秘秘唔話去邊。
對住個地鐵路線圖,又話森林,又話小溪,火山熔岩都有。
原來目的地係尖沙咀。
我都有想過去果度架,不過怕唔就腳,所以冇講。

好幾年情人節都冇預備 d 乜野,今年都唔係乜特別野,只係買左排 99% 既朱古力送俾柴柴。
之前佢一路都話想試嘛。
嘩,原來好苦架。
我就唔會食喇,都叫柴柴掉左佢,無謂辛苦自己。
(但佢冇掉,仲拿左返公司食哂。果然吃得苦中苦,係人上人~)

而柴柴為我預備既,竟然係......

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home