Friday, March 21, 2008

洢水

人生第一次上美容院...
我開始搵地方做 facial 喇!
(其實係柴仔上心過我,係佢幫我搵資料架~)

呢間野俾我既感覺好整潔。
個姐姐同我傾下計先,問左 d 問題,先了解了解。
佢話我係敏感缺水型,我都唔知即係乜。
問我係咪大壓力,噫,上次 fancl 個姐姐仔都係咁問我,有咩啟示呢?
知道我係 A 型血,佢叫我唔好食牛。
我都知食牛唔好架喇,睇黎我都係要同牛牛 say bye bye 咯。
佢仲有叫我唔好俾人做針清囉,聽住先啦。

換左衫,訓上個"櫃台"度,面手肩頸都同我卒卒卒。
我扮到好似訓左,其實只係好放鬆,怕怕 hardsell 嘛。
初步感覺幾好既,但要揀多幾間先,話哂係搞塊面,又唔係平野喎。
我今次試呢個原價 $9xx,試做價先可以係 $190 咋。

Labels: ,

1 Comments:

At 10/7/08 09:47, Anonymous Anonymous said...

師傅話你有好大壓力啦,但可能慣左唔覺
嘿嘿

 

Post a Comment

<< Home