Saturday, May 06, 2006

向屋企出發

相約於尖沙咀,唔,我地好耐冇去過喇。
第二次到尖東火車站,唔熟果度環境,要搵你,都有 d 困難。
一路講住電話報位置,終於見到你。
「噫,點解你講電話個咀唔郁既?」
「唔使俾人當傻佬,以為我自言自語嘛。」<-- 呢個佬用緊藍牙
...咁都得...又幾好橋喎...

一見到你我就放怨氣。
今朝交左票嘛,黑哂面囉。
收果個收得唔高興,俾果個都俾得唔開心。
我又唔想去解釋,唔想去列清單。
但果個問題,真係估唔到會咁諗,諗得黎仲會問得出口先犀利。
唔係唔交出黎就等於用左架,我都要打算下架。
唉,究竟幾多先夠,究竟幾時先夠。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home