Friday, November 18, 2005

禽感針

今日大部份時間心情都幾好,因為約左打針,打完可以歸家。
係同個“艾勒梗”亞太講完個電話就非常燥。

我真係好怕呢個亞太。
佢係我返工第一個接觸既客仔,第一個問候我既客仔。
上次同佢開會我投哂降。
佢用向街市賣野 d 人既聲線向度講野,背景係一班人討論中。
佢每講一句野,我個頭就痛一痛,係真係肉體上既頭痛。
佢張我 technical 既野我唔識,我又唔識用咩手法可以耍走佢。
我唔開心,大部份係來自我既無能感。
一坐低,procedure 唔識,technical 唔識,十隻手指都數唔哂既 project,唔知發展經過,唔知頭唔知路......
日透開會、打電話,夜晚執手尾、對數、作文、林林 some some 既凡文俗節。
夜 d 放工都又靜又黑。
算啦,唔講工作喇,一句到尾好唔開心係啦。

打完個針已到放工時間。
行下街,睇下 VCD 店。
返屋企仲吃個古力新地。
安慰下自己都要掛。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home