Wednesday, August 03, 2005

痛歸心

小老闆放假,中老闆都放假。
唔好以為會好他條,就係咁先仲忙。
佢交低 d 差事,點都要向佢返黎既時候有 d 野睇。
但我對住個 SDK 就好似老鼠拉龜咁,無處下手。
仲要跟買 equipment d 野,一個冇結果既 study,下一代既 objectives...

下午不停咁對住 d error ﹝already defined, unresolved...﹞。
死鬥都唔係辦法,咁岩同事話做返 d retest,勿行開下囉。
就係向 setup equipment 既時候出事。
我安腳架,拉上面條柱出黎果陣,條柱跌返落去,夾住我左手手指尾最底果節既肉。
嘩,好痛!
雖然未至於冇左忽肉,但流血同有瘀血囉。
十指痛歸心呀!

1 Comments:

At 16/8/05 00:19, Anonymous Anonymous said...

我記得呀, 今日係我一生人第一次睇樓...扮專家好過癮

 

Post a Comment

<< Home