Saturday, July 16, 2005

四餐

向天使既驅使下,選擇左返工。
向魔鬼既驅使下,去左買麥當當早餐。
好想要開心樂園餐 d 車車,
但都係食個魚柳飽餐算數。

為放工後同上堂前既時間安排左一系列既活動。
跳上 13X,估唔到塞車。
只係食左燉奶奶醬多,行左一陣街。
好想買鞋同買衭呀!

返學,開始好悶。
第一堂聽佢講都幾新鮮。
但堂堂都係講果d笑話、例子就好悶好煩。

放學同個朱古力仔去食吉野家
之後就"行街"。
講 d 會飛既動物,講到要拿紙筆一路行一路畫。
趕住下場,費事俾人話唔知幾點開始。
如果冇得一齊坐又唔好啦。

放學打算去既地方,裝修喎...no circle o添。
你要搵既野又搵唔到。
我見到一個講 1xxcm,幾好笑。
講向我既角度睇既野,幾有共鳴。

十點鐘,冇得食 food court 喇。
去左...唔知個名o添...食滑滑麵
有蛋、豬潤、手打肉丸同牛扎肉。
食飽飽散步。
「返到去都十一點。」「使唔使咁耐。」
「我行得慢。」「我行得快。」
「咁你係咪掉低我丫。」「咁你係咪唔跟住我丫。」
...點駁呢?

講巴士奇遇記之異度空間。
下次另開篇野講下先。

1 Comments:

At 19/7/05 18:50, Anonymous Anonymous said...

金刀比羅呀

 

Post a Comment

<< Home