Thursday, May 26, 2005

第四日

其實今日唔係咁開心。
自己技遜一籌係一個原因。
另一個原因係我搵左中式牛柳,但係你冇搵我。
反而係貴族搵我,問野之餘順便同我食飯。
唔開心,都係衰我自己唔化。

Anyway... (呢個字係幾好使好用既)

同貴族去荷里活廣場。
行左陣商場先去食飯。
傾計話題圍繞事業,學業,情。

有d向電視先有既情節。
教訓就係:如果見到架靚車,但係你另一半唔向你身邊,諗清楚至好欣賞架車...
再加埋果個電話。
我覺得好傷心,好難過。
當時人係點樣過既呢?
好難睇得透。

一朝皇帝一朝臣,而家已經係乾隆時代。
人既面口係會變架喇。
睇開d啦。

至於佢定既default value,我始終唔係好同意。
過左去就過左去,一定有人可以meet到requirement。
A Za A Za fighting!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home