Friday, May 13, 2005

黑色星期五

今日個 lunch,話咁快就消化左。
由"一肚氣"負責填返個胃既空位。
唔係胃氣脹果d氣,係激氣果d氣。

今朝早收到指示,話下午要去做 test,目的地係工務中央試驗所大樓。
我同AT都唔知係邊度,所以由蘋果帶隊。
唔好怪我唔上網搵個大樓向邊,因為公司冇地方俾我上網。
向啓業邨食完飯,集齊人就出發。
蘋果話行三四個字就到,所以唔搭車,行去。
蘋果指一指俾我地睇,話係企業廣場(粉紅十字)後面。
到左企業廣場,蘋果又話係企業III(橙十字)後面。
由於係好急步行,我已經支力支力地。
(佢地係急步,我係好急步,因我腳短嘛。)
到左企業III,蘋果再話係九龍貨倉(紫十字)果度。
一望,眼都突。
結果係行左半個鐘頭有多。
做完個 test要返公司,打死都搭的士。
錶都唔跳就返到。

我覺得呢一役簡直係心理同生理既折磨。
果種以為到又未到,又突然同目的地多左一段距離既感覺,你明唔明白?
蘋果同AT都只係著住一件短袖衫,但嚴格計,我著左三件,你明唔明白我既感受?
蘋果同AT都係短頭髮,你又明唔明白長頭髮所受既熱度係佢地既幾多倍?
到左目的地,有水機,但冇杯冇樽,有得睇冇得飲,你感唔感受到果份無奈?
(註:目的地冇其他飲品供應,返到公司連水機都冇,公司附近冇任何商店買賣飲品,你渴望要水既心情要一直維持到放工。)

為左幾蚊的士錢搞到咁辛苦,我慳家都慳唔落呢幾蚊。


路線圖:尾段唔係好記得,但冇十成都有九成。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home