Saturday, January 29, 2005

沙田

放工,入沙田同仔仔行街。
其實都有d唔應該,話哂我下星期都要考試,仲係考三科咁多,又未溫過書。
嘻,算啦,合格就得啦。

向西田醫肚,吃左北京水餃麵南京牛肉麵北京餡餅
d麵就差d囉,餡餅都ok既。

仔仔既大日子就到,但我就要考試,俾個小小禮物仔補數。
不過,都要問你借錢賣。
好一個窮家女
俾我知你有將我既願望放向心,雖然真係未必實現得到,但都已經好好。

為左2月5日既約會,我地四圍騰搵果間餐廳。
地址又唔記得,間野叫乜名又唔知...
結果又搵得到果下好野。
攞左d資料,問下老闆意見。

出左公園坐,睇人跑步踏單車。
原來你踏單車會好辛苦...哈哈哈...
見到有個小朋友踏單車,爸爸行向後面跟住,都好辛苦。

行返商場,睇下電話同袋。
個心不停又大又細。
原來你鍾意傳統形英國牌子。

你俾左一個承諾我。
我好希望可以實現。
下年既新年...
(大家唔好估,唔係你諗緊果樣)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home