Saturday, July 03, 2010

Ovaltine Latte Art

早餐吃烏冬,柴仔用 Moka Pot 煮咖啡。
用打奶泡壼打子母奶,都係化屍水咁。

去買 400 克補充裝阿華田玩,練習拉花。
買 Anchor 一公升奶,Cafe Golden 得,我地冇理由唔得!
返到屋企玩 Ovaltine Latte Art,哈,我都拉到有 dd 野睇喎~
而且冇 side 到 tim,真係飲左架。
好在唔係買即溶咖啡去練,唔係點飲到咁多。

拉下拉下,好似領略到 dd 野。
同柴仔討論研究,好開心。

夜晚發現野狼拉花 blog。
睇得幾開心,有拉花,有睇到佢一家人都好 enjoy 呢個過程。
我地都係咁啦~

柴仔見我係咁睇,話我都好有興趣咁。
哈哈,睇下我熱得幾耐~

是日晚餐

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home