Friday, May 21, 2010

人都發毛

三加一假期,第一日就散左。

神秘新娘約我今日去揀影婚紗相既衫。
出去之前同柴公吃一個早餐,幾溫馨呀!
(平時只會食到 tea,哈哈~)
去 My Dream Wedding,我搭錯升降機,去左十七樓,落後樓梯被困囉。
好在有張通告,話"如被困後樓梯,請致電xxxxxxxx"。
哈,笨蛋~

呢度安排幾好丫,每試一件,工作人員同新娘前後影相。
試哂後再俾新娘睇返 d 相慢慢揀。
d 衫好靚呀~ 我又想試呢~
呵呵呵~

試完我都冇同佢地食野就走咯。
敏感有 d 發作,街都冇心機行,直接搭車返屋企。

今日有人黎裝冷氣。
我返到去都未裝好。
柴公一直都話佢地裝得好核突。
機殼又爆左,要換過。
睇落,又係幾衰既,整污糟整崩 d 牆,唧玻璃膠又唧得核突。

舊機


新機


柴公要遙距上堂,我負責吸塵,換床單。
嘩,不得了,床都發毛喇!
暈!
抺到 d 汗一滴滴咁流...
仲要遇上一對會甩色既手套,搞到張床一撻撻,忟死我!

第一日假已經咁,聽日仲要返操,後日仲要同小朋友去街...
放假唔可以悠閒一下嘛~

是日晚餐 - 麻婆豆腐 (岩我口味,唔太辣架)

Labels: ,

1 Comments:

At 14/1/11 12:24, Anonymous mr.kennethl said...

見到都想小多佢一獲
咁既手工, shit

 

Post a Comment

<< Home