Sunday, February 21, 2010

團派

今日要派兩場利是呀。

第一場係大學同學。
地點係荃灣。
唔記得係咪呢次出荃灣出事呢。
搭 40x 去城門隧道轉車。
落左車行前 d 準備轉車。
我見到有車,拉住柴仔話「快 d 啦,有車呀」。
好在柴仔好清醒,因為我拉緊佢去趕架 40x,哈哈。
又俾人笑笨蛋啦~

第二場係 E 記同事。
又係玩射龍門,好以每年一次賀歲盃咁。
賭錢我唔玩,我做派牌。
佢地玩到搭人地果 round 黎買。
黑仔王龍門超闊都撞柱,又成日搭沈船,笑到我死。

Labels: ,

1 Comments:

At 30/8/10 10:39, Anonymous mr.kennethl said...

重點係....同一架40X.....

 

Post a Comment

<< Home