Friday, December 18, 2009

幾生修到

今日公司 Xmas 抽獎,大概只有我一個得到滿意既禮物。
因為我抽到一個麥兜暖杯,有個同事抽到麥兜鉛芯筆都俾埋我。
佢地得 d 可換殼既 mouse,headphone,杯...
點解咁多麥兜野?
因為買禮物既時候問我地意見,個個都冇意見,係我話想要麥兜野。
呵呵~



柴仔今日仲係放假,但因為佢要上堂,今晚好夜先見到佢。
佢叫我今晚唔好食咁飽,但冇講乜事。
返到去,無意中發現左張收據。
係百佳買糯米粉既收據...
打開冰格,係湯丸!
我至愛既糖心湯丸!
我以為只有媽媽肯整我先有得食,我以為上頭果晚之後就唔知幾時再有得食...
見到眼前既糖心湯丸,我真係好感動~
都唔知係幾多生修到既福氣~
:-*

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home