Friday, August 29, 2008

3V

終於到左今日喇!
天氣好好,實在太感動喇~
六點鐘爸爸就叫我起身,之前果晚 12 點幾訓,所以都 ok 既。
去買本 e-zone,預備俾柴仔睇,因為聽生日包講,我化妝 set 頭果陣佢會發呆。
差不多時間就打個電話俾柴仔,話佢知我買左 e-zone,費事佢買多本。
衰仔聽到我電話,估我同佢講我唔知醒,哼,我先冇咁懶惰。
同佢講我買左 e-zone,又話我未睇過就過關俾人收左,乜咁架~
本來叫佢帶相機架,但係佢已經出左門口,唯有用電話頂當啦。

好早好早,未夠 8:30 就到左,人地都未開門。
俾左尾數,揀埋 lunch 既外賣,小琴就開始幫我化妝。
小琴講普通話架,佢幫我化眼睛既時候,叫我望上我就望左下,叫我望下我就望左上。
哈哈,雞同鴨講~

一日共 serve 3 pair 人。
有一 pair 人遲到,冇得化妝住,安排左佢地揀衫先。
我心入面就擔心,d 靚衫會唔會俾佢揀哂。
哈,船頭又驚,船尾又驚...

柴仔的確呆左向度,俾佢揀下衫囉,但其實都要我揀左衫先,佢 d 衫至可以定,所以都幾 side 氣。
我化完妝到柴仔,我就去揀衫,先揀室內既晚裝。
試左幾件,結果揀左件深紅色既。
著住揀左既衫,開始 set 頭,小不點就同柴仔配衫。
因為我個 look cool cool 地,就同柴仔配左個不羈 look,著恤衫唔 sip 衫,打呔唔索呔。
wow~ 好型呀~



搞掂哂預備好影室內,但因為攝影劉大師未到,行行企企左一陣。
黎喇黎喇,唔知係咪因為佢遲左,好似好趕咁。
一見到柴仔係四眼仔,就話眼鏡會反光。
試影幾張,唔反光呀,不過折射問題,柴仔塊面凹左。
所以劉大師俾左兩個選擇我地,一係除眼鏡,一係除眼鏡片。
我覺得除眼鏡就唔係柴仔,但除眼鏡片柴仔就會好唔舒服,我決定唔到呀。
劉大師在旁不停施壓,話咁都要諗既咩。
最後柴仔都係決定除眼鏡片。

劉大師一輪「對對對」「下巴高 d」「膞頭高 d」「看我」,好快就影完室內。
跟住就揀一件長拖紗、一件平腳紗同一件晚裝影室外。
揀完又換妝 set 頭,柴仔配衫。
佢實在太簡單喇,所以可以好好咁吃個米線,我就一路 set 頭一路吃,都冇乜胃口 tim 呀。
突然間好似趕到甩褲咁,係咁催執野 (辛苦柴仔喇,我仲 set 緊頭),仲要柴仔同我著鞋 (幾怕俾雷劈呀)。
廁所都冇得去就出外景喇。

先去仙湖,我著既係有膞白色長拖。


影落先知呢件衫有礙擺 post,做唔到 d 趴地動作。
不過唔會好大影響掛,有好多其他 post 架嘛。
可能冇左個眼鏡,柴仔眼睛變得好敏感,成日眨眼。
劉大師又話佢唔識笑,影幾張都笑唔好就叫佢「閉咀,別笑」。

另外兩 pair 都唔係影一日,所以成個仙湖得一件衫。
我有兩件,所以影完仙湖第一景點就上車換衫,然後轉妝 set 頭。


搞掂個 look,時間岩岩佢地影完第一景點,上車去第二景點。
呢度有個草地,要趴落去影。
隻手掂住 d 草覺得怪怪咁,仲咁岩咁衰有隻小動物 lan 上我手,救命。
其實我都唔係咁鍾意親親大自然,除鞋行草地行沙灘果 d,都係咪搞我。

影完仙湖去海灘。


之前亞生已經同我講左果度會好墟陷,場面好壯觀,所以見到長長既海灘佈滿左一堆堆影結婚相既人,都冇好出奇。
我地唔影便服,時間理應好鬆動,但劉大師好似好唔滿意柴仔表現,影幾張都唔得就又心急又mun,所以感覺好急趕咁。
臨尾等人影便服,我地勿大把時間向度 hea。

天光影到天黑。
不過我又唔係好支力咋喎。
之前預備既寶礦力、得力素同今朝臨急買既蚊怕水,掂都冇掂過。
可能外景全程穿波鞋,搭車會休息下,小不點又會幫我地打傘、送水、噴蚊怕水,加埋心情關係啦。

落埋妝走人,去食鼎泰豐。
香港食好貴架,大陸平平地試下囉。

咁就向上面過左一日,下次 九月二十日去揀相,好期待~

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home