Saturday, April 19, 2008

酒席-睇場

今日落大雨天,紅雨黑雨都齊,我地就出動搵酒席地方。
本來提議過馬鞍山果間酒店架,不過一講馬鞍山,兩老就話遠。
唉,柴仔唔想我太難做,所以另覓地方。

尋日知道呢個節目架喇,所以都做左 d 功課,睇下訂酒席有咩要注意。
哈,點知都係做錯功課,好似小學生做左大學生功課咁。
因為我連目標要去睇既酒樓都冇諗,就走去諗 d 咁後期既野。

大概去左七間左右啦。

囍臨門 (創興)
頭炮,所以問題都未識問。
check 左有期,睇睇個場,一個長形大廳,冇柱,有新娘房。
感覺都幾好。

迎囍 (雅蘭)
上到去覺得個場太大,又有柱。
唔鍾意,所以都冇同佢 d 職員傾過就走左。

煌府(旺角道)
坐低飲啖茶慢慢 sell,應該係最有心 sell 既一間。
好詳細咁介紹,又行場,又睇相。
最搞笑係個飛天花車,不過我實在太唔浪漫,只係諗如果跌落黎,酒樓會點賠。$_$
場內既野我都幾鍾意,不過交通方面又有 d 違反我地出返市區搵酒樓既原因。

煌府(始創)
到每間酒樓,第一個問題都係 check 下有冇期。
呢間冇囉...飛~

帝皇庭(始創)
間隔都係一個長形大廳,冇柱,有新娘房。
睇新娘房既時候,我只不過係打開個衣櫃之嘛,俾人話「睇樓咩~」,嘻嘻。
聽個經理介紹,brief 一下當日既流程,哼哂歌咁,幾搞笑架。

彩福(始創)
個場表面睇都好得,但問一問價錢,minimum 包場舊錢好大。
out~

新世紀廣場
呢度有兩間酒樓,但要太多席,都唔岩我地。

好彩(聯合)
返屋企經過聯合,見有間酒樓,順便睇下。
個場唔靚囉,有柱。

返屋企再睇返 d 資料,基本上都揀到。
問埋四大長老就可以 confirm。
最驚係俾人捷足先登,要快 d 快 d~

Labels: ,

1 Comments:

At 18/8/08 18:46, Anonymous Anonymous said...

驚得妳丫

 

Post a Comment

<< Home