Tuesday, December 27, 2005

聖誕BBQ

跟中學同學來了一個聖誕BBQ。
搞手 Toffy 要我地每人預備一個遊戲同一份禮物。
好快就諗到遊戲,份禮物就令我好頭痛。
行左幾次都買唔到,直到尋晚夜喇,唔得仲唔決定先落手。
都好過亞飯架喇,尋晚同佢隔住電話,一個向尖沙咀,一個向旺角,一齊煩,但佢結果都係買唔到,要今日臨去之前先搞掂。
唉,我地兩個都一擔擔架喇。

玩燒豬,個亞姐話一兩個鐘就得,但我地燒左四個鐘囉。
亞姐都話未燒得靚架,不過我地見食得咯,勿收手囉。
唔差丫,都幾好食呀,嘩,成兩舊水架喎。

冇玩到遊戲,只係換禮物。
我抽到既係一個狗狗電話座,有電話到會叫架。
其他人有食物,小遊戲,毛毛拖鞋,杯等等,個個滿載而歸。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home